Információk!

A fejlécet nagyon-nagyon köszönöm a: Desires blogdesing http://desiresbdandc.blogspot.hu/

2015. augusztus 28., péntek

1. rész /Ki Kicsoda?/

- Rydel beszélhetnénk? -kérdeztem
- Mondjad! -szólt Ry
- Nem te, az igazi Rydel. Hagyjuk. Rydel marad, Ryland jön velem. -mondtam és megfogtam az igazi Rydel kezét és az emelet felé kezdtem húzni. Beértünk a szobámba, majd leültünk az ágyra.
- Na? Mit csináltatok ilyen sokáig? -Delly
- Kávézgattunk, beszélgettünk és hazajöttünk vagyis hazajöttem.
- Hazakísért?
- Aha és számot cseréltünk.
- Hozom a ruhás könyvemet! -mondta, majd kiment a szobámból az ő szobájába és áthozott valami könyvet. Mint később kiderült az a "nagy ruhás könyv".
- Delly, Te miért mutogatsz nekem esküvői ruhákat? Talán azt akarod, hogy kirepüljek a fészekből, elköltözzek Afrikába télen és nyáron meg vissza? Te gólyának képzelsz engem?
- Persze, majd pont gólyának, csak álmodj róla. -erre a mondatára egy párnát vágtam hozzá, majd párnacsatába kezdtünk és végül így szépen csendben elaludtunk.

A telefonom csörgésére keltünk.
- Hol a telefonom? -kérdeztem a mostmár Rydel Rydelt és nem a Ryland-et, hogy ők mibe nem tudnak fogadni?
- Itt -mondta Ross, várjunk Ross? Ő hogyan kerül ide?
- Hol van Rydel? -én
- Rydel Rydel vagy Rydel Ryland? -Ross
- Ryde Rydel. De ti hogy kerültök ide?-kíváncsiskodtam
- Tegnap egy kicsit, zárójelbe nagyon meghülyültetek zárójel bezár, de nem kéne felvenned? -Ross
- Úristen! -épp időben
- Szia! -Niall
- Szia! -én
- Arra gondoltam nem lenne kedved eljönni  a koncertünkre?
- De nagyon szívesen. Egy kérdésem lenne, vihetem a "tesómat"?
- Persze. Ma este 7-kor kezdődik a koncert addigra legyetek kész. 6-ra ott leszek értetek Szia.
- Szia. -raktam le a telefont
- Rydel? Te mi fészkes fenét csinálsz a poszteremmel? Te, mi a francot csináltál? Add ide Louist! -mondtam
- Mivan ha nem? -kérdezte
- Nem viszlek magammal a(z) One Direction koncertjére. -szóltam nyugodtan, hisz' tudom hogy szereti a zenéjüket
- Oké, oké.....itt a poszter! -jött be Rocky és Riker meg aki tegnap Rydel-t alakította, megjegyezném élethűen!
- Miben segíthetek? -kérdeztem a három fiútól és Ross-tól, aki még  mindig a szobában volt ekkor.
- Nem jöttök reggelizni? -kérdi Riker
- De. -feleltük mindannyian, akik maradtunk
Reggeli közben eszembe jutott, hogy Ross ott volt a szobámban amikor felkeltem.
- Ross, te mit kerestél korán reggel a szobámban?
- Semmit. -felelte
- Aha....és akkor holnap, július 8.-án piros hó fog esni. -mondtam, amin mindenki elkezdett nevetni. -Na, mondd már el mit kerestél ott.
- Nem
- De
- Nem
- De.... és ezt itt ahogy van lezárom, szóval mesélj kis galambocskám. -ezen szintén mindenki nevetni kezdett, úgy tűnik ma jó napom lesz, ha már így kezdődik.
- Nem, mert az túl ciki lenne...majd elmondom. -befejeztük a reggelit, majd Riker és Rydel elmosogattak,  ha mosogatásnak lehet azt nevezni amit csináltak. Mindenhol vizesek voltak. Én pedig addig megakadályoztam, hogy Ross meglógjon előlem.
- Na mostmár elmondod? -én
- El.....a Taylor Swift poszteredet kerestem. -na még mit nem! Az az enyém!!
- Miért?
- Mert....kölcsön tudod adni nekem?
- Ha elmondod, hogy mire kell akkor talán.
- Jó, de kezdesz idegesíteni......véletlen elszakítottam Rydel Taylor-os poszterét és neked pedig ugyanolyan van így arra gondoltam kicserélem, mert te úgysem haragudnál miatta, de Delly igen.
- Oké kölcsön adom, de csak kölcsön. Mond meg Delly-nek hogy mit tettél, kérj bocsánatot és utána szerezz nekem még Taylor-ról posztert és kvittek vagyunk.
- Legyen -eggyezett bele. -Nem akarod felvenni?
- Mit?
- Hát a telefont te nagyokos.
- Nem tetszik ez a hangnem fiatalúr. -mondtam és rohantam fel a telefonomért. Amint odaértem majdnem szívinfarktust kaptam amikor megláttam a kijelzőt. Hogy lehet ez? Ezt nem hiszem el!!




Remélem tettszett! Ha igen akkor kérlek kommentelj. xoxo

2 megjegyzés: